Vapaa Maailma!


Mä just huomasin että olen ollut Vapaassa Maailmassa jo jotain 26 vuotta ja en ole vieläkään ihan kotiutunut tänne. Se ehkä sanoo jotain enemmän minusta kuin Vapaasta Maailmasta. Mulla on sellainen kutina, että olen antropologi Vapaassa Maailmassa tutkimassa alkuasukkaiden tapoja ja kulttuuria. Monessa kohtaa alkuasukkaat ovat duunanneet ihan jees virityksen itselleen, ja monessa muussa kohtaa Vapaa Maailma muistuttaa minua Leningradista (jossa olen ollut tasan yhden kerran vuonna 1974 tai jotain sinnepäin). Täysin perseestä.  Ja toisaalta myös ihan kova sana, muttei kuitenkaan silleen kuin minä oletin….

Ja sitten päätin joutessani alkaa kirjoitella sekopäisiä huomioitani.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


