Nämä runkut kusettivat myös minua ….


Mä en tajua miten minä olin niin nuija.  Mulla on yleensä lievästi kriittinen suhtautuminen Vapaan Maailman himmeleihin, mutta silti nämä demakratian puolustajat onnistuivat kusettamaan minua tosi hyvin.  Hesarissa julkaistiin tänään tämä juttu:

Pentagonin näkymätön käsi ohjailee tv:n sotilasasiantuntijoita USA:ssa

(30.4. 21:30)

Joukko uutiskanavilla esiintyviä sotilasasiantuntijoita on toiminut Pentagonin lähettäminä ”Troijan hevosina” Yhdysvaltain joukkoviestimissä, väittää amerikkalainen The New York Times -lehti Riippumattomina esiintyneiden kommentaattoreiden tehtävä oli välittää myönteisiä näkemyksiä Irakin sodasta.

Saatanan runkut.  Minä katsellessani vuosien mittaan uutisia töllöstä näin näitä sotilasasiantuntijoita ja kuuntelin heidän juttujaan ja kuvittelin että TeeVee yhtiöiden uutistoimitus olisi hommannut itse nämä runkku ex-upseerit valaisemaan päivän tilanteen taustaa.  Jas paskat – runkku-upseerit olivatkin Pentagonin desantteja.  Vittu mua vituttaa että noi runkut kusettivat minua…..

Tässä New York Timesin paljon pitempi juttu tästä aiheesta [behind-military-analysts-the-pentagon_s-hidden-hand-nytimes20080420a].  Mielenkiintoista muuten ettei kukaan Vapaan Maailman kavereistani ole edes huomannut tätä juttua lehdestä – tätä Vapaan Maailman jengiä ei kiinnosta pikkujutut kuten esim se miten heille valehdellaan päin pläsiä…..

Ja tässä lisäanalyysi itse NYTimeksen artikkelista: lisää juttua kusetuksesta

Mä en vieläkään tajua miksi annoin heidän kusettaa minua.  Mun olisi tarttenut epäillä sitä heti alusta lähtien, mutta en epäillyt, kuuntelin ja katselin kikkelit täristen näiden upseerirunkkujen analyysejä, edes epäilemättä että he kusettavat minua.  Vittu mua vituttaa, ja vittu mua on helppo kusettaa…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


