Sanojen pölinää…


Wordle.net on mielenkiintoinen saitti. Syötät sinne sanoja ja saat sanapilven. Sanan koko kertoo kuinka usein sana esiintyy jutussa.  Mun edellisen jutun sanapilven kuva on tässä.  Aika tylsää tekstiä, mutta silti mielenkiintoista.  Mä käytin paljon aikaa syöttämällä Wordle.net’iin kaikenlaista tekstiä…..

Picture 1Höh, mun sanat on aika tylsiä.  Mun tarttis varmaan tehdä sanapilvi koko mun plokista…

Lähde: (1) Wordle.net Jos olet hukassa, niin klikkaa ”create” ja tavaa siitä eteenpäin.

3 vastausta to “Sanojen pölinää…”

  1. JJokunen Says:

    Ole kiltti ja poista tuo ”snap preview” käytöstä, se on nimittäin aivan suunnattoman ärsyttävä.

    Ei tässä muuta. Kiitos.

  2. heka Says:

    En huomannutkaan että se oli päällä. Nyt se on poissa. Ja laitoin kokeeksi tuon rating jutun päälle. Onks se hyvä, vai tiputanko senkin pois?

  3. JJokunen Says:

    Nyt on hyvä, suurkiitos.🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


