hyvää syntymäpäivää…


Mulla on ollut ihan liian monta synttäriä, mutta kukaan ei oo koskaan laulanut näin hyvää juttua mun synttärinä. Ray Bradbury on tieteiskirjailija (science fiction), joka juuri täyttää tasan 90 vee 22.8.2010 (Fahrenheit 451 on ehkä tunnetuin kirja).  Toivottavasti Ray jaksaa avata synttärilahjansa.

Ja mitä Ray sai synttärilahjakseen?  Joukon erilaisia kohtuullisilta vaikuttavia lupauksia…. Muuten mun seuraavat synttärit on ens huhtikuussa….

Synttärilahjavideo ei ole ihan perseestä, sanoo sovinistisika.

2 vastausta to “hyvää syntymäpäivää…”

  1. alo Says:

    Jopa näin taidemusiikin ystävän korvaan, ei ollenkaan huono laulaja. Voittaa ensin mennen ja sitten tullen Shakirat sun muut… Etenkin lauluäänen puhtaudessa…

  2. heka Says:

    Mä en osaa arvostella (asiantuntevasti) musiikin tasoa, mutta koko jutun tuollainen positiivinen asenne Ray Bradburyä kohtaan miellytti minua…. mitähän mun ensi synttäreillä -huumaava hiljaisuus?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


